Kada kupujete klima uređaj, važno je znati što točno pokriva jamstvo i koje korake trebate poduzeti kako biste osigurali produženu zaštitu. U ovom članku objasnit ćemo razliku između osnovnog tvorničkog jamstva i produljenog jamstva koje nude neki brendovi, kao i kako registrirati svoje produljeno jamstvo.
Uvjeti za ostvarivanje prava na jamstvo:
- Dokaz o kupnji: Za aktivaciju jamstva potrebno je priložiti račun kao dokaz kupnje uređaja.
- Dokaz o redovitom servisiranju: Svake godine jamstva potrebno je dostaviti račune za obavljene servise. U slučaju reklamacija, jamstvo vrijedi samo uz priložene račune za servis.
- Servisiranje od ovlaštenih partnera: Uređaj mora biti servisiran isključivo od strane ovlaštenih partnera navedenih na jamstvenom listu.
- Ograničenje jamstva: Jamstvo se odnosi isključivo na sam uređaj i ne pokriva troškove montaže ili instalacije.
- Registracija proizvoda: Da biste ostvarili pravo na produljeno jamstvo, proizvod mora biti registriran unutar određenog broja dana, ovisno o brandu i pravilima od datuma kupnje. Ova stavka mora biti ispunjena samo u slučaju ostvarivanja prava na produljeno jamstvo.
Tvorničko jamstvo: Osnovna zaštita od proizvođača
Svaki klima uređaj kupljen putem našeg webshopa dolazi s osnovnim tvorničkim jamstvom koje pruža proizvođač. Ovo jamstvo obično traje od 2 do 5 godina i pokriva kvarove uzrokovane greškama u proizvodnji. Ako se tijekom tog razdoblja pojavi problem, proizvođač je odgovoran za popravak ili zamjenu dijelova kroz ovlaštene servise.
Tvorničko jamstvo obuhvaća:
- Popravak ili zamjenu dijelova zbog grešaka u proizvodnji
- Besplatni rad i usluge popravka unutar trajanja jamstva
- Potencijalnu zamjenu uređaja ako se kvar ne može popraviti
Važno je napomenuti da tvorničko jamstvo pokriva samo kvarove uzrokovane tehničkim problemima, a ne fizička oštećenja ili probleme uzrokovane nepravilnom instalacijom. Zato je važno da instalaciju obavi ovlašteni serviser.
Produljeno jamstvo: Kako ga aktivirati?
Produljeno jamstvo je dodatna pogodnost koju nude određeni brendovi klima uređaja, a omogućuje produljenje zaštite iznad osnovnog tvorničkog jamstva. Kako bi kupac iskoristio produljeno jamstvo, obično je potrebno obaviti registraciju uređaja unutar određenog vremenskog razdoblja nakon kupnje i instalacije.
Kako aktivirati produljeno jamstvo:
- Kupnja uređaja: Nabavite klima uređaj određenog brenda koji nudi produljeno jamstvo u našem webshopu.
- Instalacija od strane ovlaštenog servisera: Važno je da uređaj instalira ovlašteni serviser, jer je to uvjet za aktivaciju jamstva.
- Registracija uređaja: Nakon instalacije, potrebno je registrirati uređaj na službenim stranicama proizvođača ili putem priloženih uputa koje dobijete uz uređaj. Registracija se najčešće mora obaviti unutar 30 do 90 dana od instalacije ovisno o proizvođaču.
- Dobivanje produljenog jamstva: Nakon uspješne registracije, dobivate potvrdu o produljenom jamstvu koje može trajati dodatnih 1 do 3 godine, ovisno o proizvođaču.
Kome se obratiti u slučaju kvara?
Kada je riječ o jamstvu, važno je znati kome se treba obratiti u slučaju kvara, bilo da se radi o osnovnom ili produljenom jamstvu:
- U slučaju kvara unutar osnovnog tvorničkog jamstva: Kupac se treba obratiti ovlaštenom servisu za brend klima uređaja. Proizvođač je odgovoran za popravke u okviru osnovnog jamstva.
- U slučaju kvara unutar produljenog jamstva: Ako je uređaj registriran i produljeno jamstvo aktivirano, kupac se također obraća ovlaštenom servisu brenda. Međutim, u ovom slučaju, produljeno jamstvo koje pruža proizvođač nastavlja pokrivati troškove popravka ili zamjene dijelova.
Naš webshop može pomoći kupcima u procesu registracije i pružiti potrebne informacije kako bi iskoristili sve pogodnosti produljenog jamstva.
Zašto odabrati produljeno jamstvo?
Produljeno jamstvo osigurava dodatnu sigurnost i mir, posebno za one koji planiraju dugotrajno koristiti svoj klima uređaj. Omogućuje vam da uživate u dodatnim godinama zaštite bez brige o neočekivanim kvarovima, a sve što je potrebno jest registrirati uređaj u navedenom roku nakon kupnje.
Svi brendovi niže navedeni imaju tvorničko jamstvo u trajanju od 3 godine uz mogućnost opcije produljenog jamstva. Za više informacija i registraciju produljenog jamstva, odaberite vaš brend klima uređaja i slijedite upute na poveznici:
- Gree - Registracija za produljeno jamstvo: Registrirajte svoj uređaj i aktivirajte produljeno jamstvo na službenoj stranici Gree.
- Azuri - Registracija za produljeno jamstvo: Kliknite ovdje za registraciju i aktivaciju produljenog jamstva Azuri.
- Maxon - Registracija za produljeno jamstvo: Saznajte više i registrirajte svoj uređaj kod Maxon.
- Haier - Registracija za produljeno jamstvo: Posjetite službenu stranicu za registraciju i aktivirajte produljeno jamstvo Haier.
- Fujitsu - Registracija za produljeno jamstvo: Registrirajte svoj Fujitsu zidni klima uređaj i osigurajte produženo jamstvo.
- Hyundai - Registracija za produljeno jamstvo: Aktivirajte produljeno jamstvo za svoj Hyundai zidni klima uređaj.
Osnovno tvorničko jamstvo za ostale brendove:
Osim gore navedenih klima uređaja s mogućnošću produljenog jamstva, na našem webshopu e-klima.hr nudimo i uređaje drugih renomiranih brendova koji dolaze s osnovnim tvorničkim jamstvom u trajanju od 3 godine. Ovo uključuje:
- Mitsubishi Electric
- Samsung
- Toshiba
- Daikin
- Fujitsu (ostali klima uređaji koji nisu iz zidne stambene serije)
- Hyundai (ostali klima uređaji koji nisu iz zidne stambene serije)
- Hitachi
Ovi brendovi nude standardno tvorničko jamstvo koje pokriva kvarove uzrokovane tehničkim problemima unutar razdoblja od 3 godine. Za više informacija o svakom brendu i njihovim uvjetima jamstva, slobodno nas kontaktirajte.
Zaključak: Važnost registracije za produljeno jamstvo
Ako kupujete klima uređaj s mogućnošću produljenog jamstva, ne zaboravite obaviti registraciju. Na taj način produžit ćete trajanje zaštite i osigurati dodatnu sigurnost za svoju investiciju. Na našem webshopu možete pronaći širok izbor klima uređaja s opcijama produljenog jamstva, uz sve potrebne informacije i podršku za registraciju.
Obavezno registrirajte uređaj unutar navedenog roka kako biste osigurali produljenu zaštitu!